follow

sekian lama x mengedik jari disini, peace


       



 Hai assalamualaikum… hah !! lame gile kot aku x mengedik jari jemari  kat blog aku ni.. FFuuuuhhh !! berabuk, waa berbulu hidung, Hehehe… Nak kata sibuk, nmpak sgat nipu nye… Almaklum lah ni dah nk masuk sebulan aku cuti.. HHAHAHAA ..

         Btway , oleh sebab n penyebab mula2 aku x menggedik lari disini sebab nye kalau korg tahu mmg xlogik lah ,tahu kenapa?? Hah !! korang tengok kat tittle gaget aku, xcantik kan  :’( masalah sekarang  Da xleh nk tukar balik …… Tak tahu sebab n penyebab, rase nk bakar je blog ni, aaiiigggooo.. Tanya dh kat semua org tp still xleh … sob sob sob..

          Tulah permulaan penyebeb aku x mengedik lagi jariku disini .. Benci lah tgok Wall sendiri x cantik.. Hehhehe.. In case dah 2 bulan yg lepas mybe, HEHHEE …


        oke lah, start hari ni saat ni, aku n mula mengedik lagi disini, hohoohoo , baabbaai jumpe di next entry  =)

Bukan Tak Rindu Kat Miss Farah aku ni tapi cam tuh la, xleh time kyataan yg wall aku x cantik macam korang…… waaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

nak comment langsung tak pakai gigi, dah comment datang la lagi =)