follow

ZULFAHMI KHAIRUDDIN ''RIDER MOTO GP DUNIA''


Tooot Toot Toot .. HEHEHE.. Tgok !! Hensem Gile Mamat ni



RIDER MOTO GP 63

Wah !! Tergaman Aku Tgok mamat ni Dah La Berstatus  Pelumba 'Grand Prix' Moto3 Dunia [MALAY] dah la berJiwe Remaja Lagi.. Almaklumlah Umor Baru 22 y/o maybe Tp dah menawan dunia kesini an kemari, Bangga dgn kau fahmi, HAHAHAH…   

Jom Lesen My Story Mory, Lesen lessen lessen……..Nak Jadi ke cerita aku minat mamat ni, Aku Duk online dpan tV smbil tgok Rancangan Pru 13 kat Alhijrah, Dalam Monolog aku Arrrhhhhggggh Bosan kot dgr si Najib ni cakap, HAHAHAA.. tapi ( BN TETAP DIHATI <3 )
lastly aku tukar chanel TV9 rancangan “ KERANA SUKA ‘’ … first rancangan tuh Tetamu Dia  si nabil yg rider F1 tu  tgah cakap, wwooww oam putih too ,padahal org kite ni jew, ppuuihh ar.. kalau rancangan antarabangsa xpew jgk, ni rngan TV9 jepom kan .. HAHAHHAA .. jahat je aku.. hihiihii
HAH!! Duk Golek2 depan tv, lastly tetamu dye tukar kpada ZULFAHMI KHAIRUDDIN rider Motor Gp Air Asia…. FFFuuuhhh Meleleh aku tgok dye, punya la hensem lagi Kacak.. HAHHAA.. dah la mude lagi, ngeee ,I like …

Oh ZULFAHMI KHAIRUDDIN ( 63 ) !! HEHEHE.. aku x berganjak depan TV weii, cara dia cakap, cara dia rider moto fuuuhhh … Tapi seriously lah, aku kenang dia weh… Kalau lah kau tahu aku minat kau fahmi, untung nye aku.. HAHAHAA.. tulah sebelum ni pernah aku dgr pasal mamat ni tp x terasa nk tahu pom .. lastly tgok sdiri, waaaaaaaaaa hensem woo, dah la naik moto besar … bawak nama d serata dunia, memang aku Bangga ar ng kau fahmi JHabis Rancangan Terus aku Search Kat  ''YOUTUBE FACEBOOK TWETEER'' aku Stalker kau fahmi, alaaa gentle je nampak kau, HAHHAHHA




Kini ku sudah ada semua gambar2 kau, LALALLALALAA Oh my Crush 

No comments:

Post a Comment

nak comment langsung tak pakai gigi, dah comment datang la lagi =)