follow


ASSALAMUALAIKUM ? Hai "sambil lambai tanagan" Dah empat hari tak update entry kat wall ni kan, HEHEHEE.. almaklumlah sy ni student so, xde mase la konon, heheee..
 xde lah just xde mood nk update je :'(

SAHABAT ?? apa itu sahabat..........
Btw, tangan aku malam ni mengedik nk tulis entry pasal sahabat lah, :"(

SAHABAT DENGAR LAH......................

Untuk awak, saya titipkan satu kata-kata yang entah mana saya dpat :) ….
awk? Kalau satu hari awak menangiS,beritahu saya, saya tak janji nak
 buat awak tersenyum, tapi saya boleh menangis bersama awak ......
.Kalau satu hari awak ada masalah, awak bagi tahu saya ya,saya tak janji nak bagi penyelesaian,
 tapi awak boleh kongsi dengan saya ....
Kalau satu hari awak nak pergi berjalan, Bagi tahu saya, saya bukan nak halang awk saya boleh teman awak dan menjaga awak....
Kalau satu hari awak
                     perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak saya janji saya
akan ada untuk awak
  Tapi kalau satu hari awak
perlukan saya, dan saya tak muncul- muncul mungkin
 kerana ALLAH lebih memerlukan saya saat itu saya pula
perlukan “hadiah” PERSAHABATAN dari awak…
                  Saya dan awak adalah sahabat. Seandainya suatu hari nanti saya tiada lagi di sisi awak…
.awak kena ingat bahawa, persahabatan
saya dan awak tidak pernah putus dan awak kena belajar
erti berdikari dalam persahabatan kerana waktu itu awak akan tahu pentingnya
seorang sahabat dalam hidup awak.

      seriusly aku menangis saat aku tulis entry ni " kesat air mata dengan selimut mickey mouse aku " .. if awak           yang baca ni sahabat saya SAYA NAK AWAK TAHU SAYA SAYANG AWAK SANGAT-2,
      wlaupun tiap-2 hari sy menyakit hati awak percayalah siapalah aku if korang tiada :'( ..
Sekian bubye, esok ade kuliah mnufucturing practice..
SELAMAT MALAM ..

No comments:

Post a Comment

nak comment langsung tak pakai gigi, dah comment datang la lagi =)