follow

BANGUN TIDO BACA MESEEGE SENYUM SORG-2 :)



Bagun tido senyum sorang-2, HAHHAHAA.. camni alkisah nye, emh-3'' sambil tekan henset g kat inbox lock massege berkenaan ngn entry yg nk crite ni spaya xmo bg hilang'' ...
 pUnya lah duk gile buat lagu kat wall blogger aku ni konon nk buat lagi best la, HAHHAA
(perasaan je aku ni) , aku pom pilih la satu lagu,
 lagu '' SAYANG '' yg shae nyayi tuh... Memang dlam bilik aku mlm tuh asyik-2 bunyi lagu ni je memanjang, yela ofcoz sbb tuan pye blog aku kan so buka la selalu...
OKeii abis pasal pilih lagu, nk cerita sal senyum ni plak Harrrrrr......
Camni someone Loving aku  macam tahu2 je aku ngah gile lagu ni semalaman ..
eh !! Pagi tuh Tgok at henset ad messege  "sayang apa khabar dengan mu, disini ku merindukan kamo, ku harap cintamu tak kan berubah,kerna diriku kan tetap untuk mu,
"' HAHAHAHAHAA lolol la mu pok cik eh... tulah cam tahu-2 aku duk dengar lagu ni je ..
Aissss Senyum memanjang pagi-2 buta  :)

No comments:

Post a Comment

nak comment langsung tak pakai gigi, dah comment datang la lagi =)