follow

bangun pagi masuk rezeki =)


"Dik Bangun-2 kak ta (kak ipar aku)ajak teman dye pergi klinik kat haris nak Cucuk Bontok sbb dah 8 bulan" menjerik my mum gerak aku pagi-2 buta''.. baru je bngun sembanhyang subuh dah kene gerak pkol 730 a.m tak nye aku tak puas tido.. tp xpe lah bangun jugak sebb nk teman kak aku too, kak ipar katakan, kalau kak sendirik banyak je alasan"jahat aku kan' tipu la kalo kamo xpernah.. HEHeeehhEe ...


  
MOHAMMAD HARIS MIFLZAN BIN SHAHRUL NAZRI

Okeh !! ciap-2 pakai baju bagai otw la g klinik, klinik desa jepom.. kat bukit chempaka mybe 20km jekot dr rumah aku.. hah?? apa, kenal, eykk kenal lah sangat =P ... BtW p Klinik kejap jepom dlm 30 minit, okollloh aku ingat kan blh dlm 2 jam,pakai baju bukan maen lawa,pakai minyak wangi bagai, tuttt-2 okolloh !!..HAHAHA sengal lah aku buat pew lame-2 nk pergi Timbang, Ukur Tinggi N Cucuk Bontot je pom :) ... WaaKakaka wa kena beb

Done! Balik umah ciap menyapu rumah, basuh pinggang magkuk bertimbun-2, lipat kain macam nk pecah bakul"opss gurau je" N mood lantai.. Okeh !! Fuuuhhh Done housekiping... huurreeeeeyy... pergi Dapur, waaaaaaaahhh!! mau nye banyak rezeki di dapur , HAHAHA.. Nasi lemak ado, nasi keraabu ado,nasi empit ado, kuih pom ado.. hahhhh mie "my mum" kato kalo tak bangun pagi macam ni mane ado rezeki banyak ni, dah tentu-2 orang laen yang kebas dulu,tak sempat kat kau nye si farah atotoottootoo my mum mengamjim =( HAHHAAA... Now!! Mengadap Lappy Tanpa Diganggu Sesiapa coz aku da buat semua nya.. HihiHIIIHIIii

No comments:

Post a Comment

nak comment langsung tak pakai gigi, dah comment datang la lagi =)