follow

Rahsia Ketinggian-ku =P

Ini Lah Rahsia ketinggian-ku .. HAHHAHAHAA



                                             Assalamualaikum hai "lambai-2 tangan " !!
       
                 hah, mesti terkejut kan bila saya uploud gambar ni kat entry saya, HEHHEHE..
                                    saje je untuk kongsi kan rahsia disebalik ketinggian, HIHIii..
             
Btw, saya rasa amat berbangga kerana sy sudah  mencecah ketinggian yg sama 
                                                      dengan mereka (classmate) , HEHEHE...
                  yelah !! mereka selalu mention saya sbagai " DORAMI " !! nk tahu kenapa?? mybe aku
                                               xberapa nk tggi N fikir sendiri la n satu lagi aku pompuan and then DOREMON tuh jantan kot!!
                                 so,mereka mention la dorami, HIHIIII, ennoying kan mereka :) !
                    Conclusion nye dia kata aku kontot !! huh!  bencikk classmate aku, grrrhh >_< ...

                                So, kalau aku pergi kuliah pakai highheel ,comfem-2 mereka tgok
                   aku dengan selamba cakap " eh kau, tinggi dah ,makan CALCIUM ke?? " hahhahaaaa...
                               X nye aku gelak.. Rasa cam baling ke Higheel ni kat kepala mereka.....
                                                               Hey!! aku xlah kontot mana
                    pom tinggi 154  cm je kot.. girls-2 biasa lah kan-3.. HEHHEE, story2 laen kali lak, bubye-2

No comments:

Post a Comment

nak comment langsung tak pakai gigi, dah comment datang la lagi =)