follow

Menangis Bertemankan Bantal Yang Empuk


Menangis teresak-2 pada malam hari cam ni story nye ' sambil ubah keudukan utk
melajukn jari jemari ku utk menaip laju' ...
one day sedang-2 syok mkan ng kwan-2 tibe2 aku tgigit something at my theef n
something happen with my Mouse n gusi like that n i fell sakit gilee woo
cam nk tampar-2 je pipi ku yg gebu ni, waaaaaa sakit :'( ..
 pada esokkan hri ny lepas mkn kot, aku rase cam gusi ku berdenyut-2
 then aku trus pg toilet utk berus  gigi,tp rase sakit makin kuat.. then ku trus
tefon mie (my mum) then my brother cakap 'mie ade kat tanah nnt
tefon balik' aaaarrrgggh >_< aku tgah sakit ni pom apa lagi menangis
sekuat nyeeeeeeeeeeeee... mase tuh xde sape yg hiraukan aku selain
aku dengan Bantal ku yg empuk... tibe-2 roomate aku dtg n then
 tanye aku 'nape arah sakit sangat ke?nnt aku pergi cari ubat' aku bgaikan
teresak-2 dengan bantal diam seketika coz cover la konon.. pada mula roomate
 aku xpasan pom yg aku tengan meraung kesakitan mybe aku nangis uat sangat kot, HAHAHHAA, maluuuu 'sambil ttup muka'... roomate aku (fatin,dayah n najihah) bg ubat t
hen aku mkan... bdway thanks a lot sahabat :) 'sambil tangan kat mulut say muaaahh muaacch muaach '...

esokkan hari ke Klinik Doktor say ''YELAH AWAK SAKIT SEBAB GIGI RAHANG YANG LAST SEKALI TUH TUMBUH '' waaaaaaa, Sejuk haty +_+ 

3 comments:

  1. aissey . kesian kat awak . asal tak col sye je ?

    ReplyDelete
  2. x mikir nape da mase to mikir need mummy, waaaaaa, nasib ad roomate

    ReplyDelete
  3. haha..same2 arah..muahh22 balik..lempar kiss.. haha

    ReplyDelete

nak comment langsung tak pakai gigi, dah comment datang la lagi =)